PASLAUGOS:

Etinės rinkodaros politika

Mes tikime, kad mūsų rinkodara turi suteikti tikrą vertę mūsų auditorijai, kad būtų pelnytas jos dėmesys ir pasitikėjimas.

Mūsų strategijos grindžiamos pamatiniu įsitikinimu, kad rinkodara turi būti sąžininga ir kad rinkodaros specialistai neturėtų naudotis kieno nors asmeniniais duomenimis.

Šiame politikos pareiškime išdėstyta etiška rinkodaros praktika, kurios laikomės bendrovėje „Akademija Infinitas”, ir mūsų prisiimti įsipareigojimai.

Įsipareigojimas laikytis sąžiningumo rinkodaroje

Įsipareigojame būti sąžiningi rinkodaros ir komunikacijos srityje.

Įsipareigojame niekada nenaudoti nesąžiningų rinkodaros taktikų savo ar klientų rinkodaros kampanijose, įskaitant:

  • melagingą reklamą: produktų ir paslaugų vertės ir naudos pervertinimą.
  • netikrų ar suklastotų atsiliepimų ir rekomendacijų.
  • tikrovės neatitinkančios analizės ar rezultatų kuriant reklaminius pranešimus.

Įsipareigojame naudoti tik tokius žodžius, kurie realiai apibūdina mūsų reklamuojamus produktus, paslaugas ar poveikį.

Įsipareigojimas vykdyti leidimais pagrįstą el. pašto rinkodarą

Įsipareigojame savo el. pašto rinkodarą orientuoti į:

  • vertės kūrimą bet kokiame nemokamame turinyje (įskaitant vaizdo įrašus, tinklaraščius, internetinius išteklius, internetines pamokas, socialinės žiniasklaidos įrašus ir kt.)
  • atitikti BDAR reikalavimus.
  • Išlaikyti el. pašto sąrašų pasitikėjimą, toliau siūlant vertę ir ribojant pranešimus iki turinio, susijusio su pradiniu sutikimo ketinimu.

Įsipareigojimas užtikrinti etišką skaitmeninę reklamą

Įsipareigojame užtikrinti skaitmeninės reklamos būdu skleidžiamo turinio tikslumą ir etiškumą. Be to, siekiame atsižvelgti ir į tikslingumo metodo etiškumą. Skaitmeninė reklama kelia unikalių etinių klausimų, susijusių su duomenų privatumu.

Facebook”, „Google” ir daugelis kitų skaitmeninės žiniasklaidos bendrovių sukūrė sudėtingas sekimo technologijas, kad galėtų suprasti, profiliuoti, sekti ir tikslingai nukreipti naudotojus internete. Tokia tikslinga tikslinė rinkodara dažnai vykdoma atskirų naudotojų privatumo sąskaita. Keičiantis vartotojų požiūriui ir technologijoms, sparčiai keičiasi etiniai aspektai, susiję su skaitmenine reklama. Labai tikėtina, kad trumpuoju ir ilguoju laikotarpiais riba, kada tai yra teisėta ir etiškai priimtina, daug kartų keisis.

Mūsų požiūris į etišką reklamą apima šiuos aspektus:

  •  Klaidinga reklama: Jei reklamoje pateikiami neteisingi teiginiai apie produktą ar paslaugas arba aiškiai iškraipoma tai, kas siūloma, tai yra melaginga reklama, kuri yra neetiška rinkodaros taktika.
  • Svetainės modaliniai langai – Pateikiame keletą geriausios modalinių langų naudojimo praktikos pavyzdžių:
    • naudojame juos taip, kad jie suteiktų aiškią vertę.
    • apribojame jų naudojimo dažnumą, leidžiame patiems atsisakyti modalinių langų.
    • pasirūpiname, kad juos būtų lengva uždaryti.
    • Jei naudotojas uždaro modalinį langą, išsaugome šią informaciją, kad naudotojas nematytų to vėl ir vėl.
    • Jei naudotojas uždaro modalinį langą, kad prisijungtų, tuomet naudotojui nereikia dar kartą rodyti to lango.

Įsipareigojimas skaidriai optimizuoti paieškos sistemas

Paieškos sistemos naudoja algoritmus, kad nustatytų, kokį turinį rodyti viršuje. Bet kur, kur kompiuteriai priima sprendimus, kurie turės įtakos verslo rezultatams, atsiranda galimybė įsilaužti ir manipuliuoti. SEO ir turinio rinkodaros pasaulyje bet kokia taktika, kuri laikoma manipuliacine ar neetiška, paprastai vadinama „Black Hat” taktika. Priešingoje šio spektro pusėje rasite etišką arba „White Hat” SEO praktiką, pagrįstą vertingo ir naudingo turinio, atitinkančio tai, ko ieško naudotojai ir paieškos algoritmai, teikimu.

Mes praktikuojame ir skatiname laikytis šių geriausios SEO ir turinio rinkodaros praktikos pavyzdžių:

  • Nuorodų kūrimas: kuriame vertingą turinį, į kurį žmonės nori pateikti nuorodas.
  • Tinkamai naudojame nukreipimus, kad naudotojams padėtumėte rasti reikiamą turinį.
  • Kuriame naudingus, gerai pažymėtus 404 puslapius su naudinga navigacija.
  • Įgyvendiname turiniu grįstą 301 ir 302 nuorodų nukreipimo politiką, kai naujoji nuoroda pilnai atitinka pirminį paspaudimo tikslą.
  • Pirmenybę teikiame naudotojui, sutelkiame dėmesį į vertę, kuriame turinį, kuris atitinka mūsų misiją.
 
 
Atnaujinta: 2023-07-11

MB “Akademija “Infinitas”
Įmonės kodas 302567600 

PVM kodas LT100005776610

Adresas – Fabijoniškių g. 3-22, Vilnius