Kaip “Akademija Infinitas” koučingo mokykla, siekiame užtikrinti, kad su kiekvienu asmeniu būtų elgiamasi teisingai, tad stengiamės laiku ir sąžiningai išspręsti visus skundus.
Dalyviai turi teisę pateikti skundą dėl mokymų turinio, suteikimo organizavimo, su patalpomis susijusių problemų arba instruktoriaus ir (arba) dėstytojo elgesio. Visi skundai bus sprendžiami pagal galimybes, kad būtų išvengta tolesnių problemų.
1. Dalyvis pirmiausia turėtų bandyti išspręsti problemą tiesiogiai su dėstytoju / instruktoriumi, Mokyklos administracija arba dalyviu, su kuriuo jam kyla problemų.
2. Jei dalyviui nepatogu kreiptis į asmenį, su kuriuo jis nesutaria, arba jis negali išspręsti problemos tiesiogiai, dalyvis turėtų pateikti raštišką skundą programos vadovui per 14 dienų. Programos vadovas per 20 dienų nuo skundo gavimo išnagrinės problemą ir pasikalbės su dalyviu. Programos vadovas bendradarbiaus su visomis susijusiomis šalimis, kad problema būtų išspręsta.
3. Jei dalyvis nemano, kad klausimas išspręstas, jis turi teisę raštu kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą, kad jo skundo nagrinėjimas būtų peržiūrėtas, daugiau informacijos apie tarnybą: https://www.vvtat.lt/. Dalyvis taip pat gali pasirinkti tolesnį elektroninį ginčų sprendimo būdą pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (ES) Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo, svetainėje https://www.ecc.lt/lt/consumer_rights/esd/ .
MB akademija „Infinitas”
Visos teisės saugomos © 2023 Akademija Infinitas