
Koučingo mąstysena – tai daugiau nei įgūdis. Tai būdas matyti pasaulį, bendrauti su žmonėmis ir skatinti jų augimą.
Šiame epizode visas dėmesys į ICF kompetenciją Nr. 2 – „Įkūnija koučingo reikalingą mąstyseną“.
Ką sužinosite šiame epizode?
– Kas yra koučingo mąstysena ir kodėl ji svarbi ne tik koučingo specialistams, bet ir vadovams, mokytojams, HR specialistams bei visiems, kurie dirba su žmonėmis.?
– Aspektai, kurie keičia bendravimą ir santykius su žmonėmis:
Klientas yra atsakingas už savo pasirinkimus.
Nuolatinis tobulėjimas ir refleksija.
Emocinis reguliavimas ir pasiruošimas pokalbiams.
Sąmoningumas apie kontekstą ir kultūrą.
Čia dar nėra visi punktai šioje kompetencijoje. Likusius kviečiu Jūsų asmeninei refleksijai.
Šis epizodas skirtas Jums, jei:
Esate koučingo specialistas ir norite dar labiau įtvirtinti šią kompetenciją.
Esate vadovas, mokytojas, HR specialistas ar dirbate su žmonėmis bei norite geriau suprasti, kaip palaikyti jų vystymąsi.
Tiesiog siekiate augti ir kurti kokybiškesnius santykius su aplinkiniais.
Po šio epizodo pabandykite ne duoti patarimų, o užduoti klausimus! Pažiūrėkite, kaip tai keičia Jūsų pokalbius ir bendravimą.
Naudingos nuorodos:
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
—
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis