Eksperimentuojam.
Kalbamės visi trys, kai nėra aiškiai įvardinto podcasto vedėjo.
O kaip eksperimentuoti koučingo specialistui, kai reikia atsakyti į klausimą “Kokia mano niša?”
Viena teorija sako, kad ją įsivardinti labai svarbu.
Kitur gi, apibrėžiama ir tai, kad kuo niša aiškiau įvardinta, tuo didesnė tikimybė, kad apie specialisto kuriamą vertę nesužinos (didelė) dalis galimų klientų.
Kaip tada pasirinkti?
Užbėgant įvykiams už akių – veikti gali abi teorijos ir abi jas gali patvirtinti ne vienas veiklą vystantis specialistas.
Šiame pokalbyje esame tryse ir mus tris vienija ta pati meilė koučingo profesijai, bet skirtingos patirtys, kaip koučingo veiklą vystome.
Jei Jūs pradėjote vystyti koučingo veiklą ir svarbu žinoti kitų patirtį dėl klientų pritraukimo – kviečiame į šį epizodą.
Raimonda Kostiuškevičiūtė: https://coaching.lt/apie-mus/raimonda-kostiuskeviciute/
Miroslavas Monkevičius, ACC: https://coaching.lt/apie-mus/miroslavas-monkevicius/
Povilas Petrauskas, MCC: https://coaching.lt/apie-mus/povilas-petrauskas/
Dar iki šiol veikianti strategija, kaip pritraukti naujus klientus, yra šioje nuorodoje: https://coaching.lt/naujas-klientas/
Greitu metu šiuos mokymus atnaujinsime su naujausia mokymų medžiaga.
Padėkit mums augti – prenumeruokit podcast’ą apie koučingą ir pasidalinkit juo su savo soc tinklu.
Jūsų pasiūlymų lauksim čia: podcast@coaching.lt
Visi Coaching.lt genties projektai yra čia: https://coaching.lt
Prenumeruokite Coaching.lt Naujienlaiškį: https://coaching.lt/naujienlaiskis/
Bendraukime ir soc tinkluose: https://www.facebook.com/coaching.is.more