Šį kartą neriam į dar vieną įdomią ir svarbią temą – verslo savininko pažadą klientui.
Ar Jūs būdamas smulkiojo ar vidutinio verslo savininku, kada susimąstėte, koks yra Jūsų verslo pažadas ir kaip dėka jo vystomas tolimesnis verslas? Ar verta turėti verslo pažadą? Ar įmanoma patogiai ir aiškiai įvardyti savo pažadą? Galiausiai, ar verslas gali funkcionuoti be pažado?
Taip pat kalbėsime ar pažadas atsiranda nuo pat verslo pradžios ar jis išsivysto per jo gyvavimo laikotarpį. Ir svarbiausia – kaip klientai prisideda prie Jūsų pažado ir kaip jis daro įtaką Jūsų verslo sėkmei.
Šiame epizode Raimonda, Antanas ir Povilas ne tik dalinsis savo patirtimi, bet ir pakvies Jus į eksperimentą/workshop’ą, kur parodys įvardins konkrečius veiksmus, kaip suformuluoti ir įvardinti savo verslo pažadą.
Būkite pasiruošę tapti aktyviais eksperimento dalyviais!Eksperimento metu galėsite atsakyti į keletą klausimų, kurie padės jums sukurti savo verslo pažadą. O šie klausimai padės Jums geriau suprasti savo verslo privalumus, vertę klientams ir išskirtinumą nuo konkurentų.
Linkime Jums kūrybiškumo ir sėkmės, ir netrukus susitikime mūsų podcast’o eteryje!
—
Padėkit mums augti – prenumeruokit podcast’ą apie koučingą ir pasidalinkit juo su savo soc tinklu.
Jūsų pasiūlymų lauksim čia: podcast@coaching.lt
Visi Coaching.lt genties projektai yra čia: https://coaching.lt
Prenumeruokite Coaching.lt Naujienlaiškį: https://coaching.lt/naujienlaiskis/
Bendraukime ir soc tinkluose: https://www.facebook.com/coaching.is.more