
Kaip koučingo specialistai gali išnaudoti Dirbtinį Intelektą?
Kada gi dirbtinis intelektas (DI) jau taps tikruoju koučingo specialisto pagalbininku?
Šiame epizode kalbu apie tai, kaip DI gali papildyti koučingo praktiką ir padėti tiek administraciniuose procesuose, tiek gilesnėse įžvalgose su klientais.
Ką sužinosite šiame epizode?
Kaip DI gali padėti administruoti koučingo sesijas ir struktūrizuoti užrašus
Klientų (ir koučingo specialistų) refleksijų skatinimas ruošiantis sesijoms ir tarp jų
DI pagalba kuriant turinį
Na, ir dar kelios temos.
Jei dar nenaudojate DI savo koučingo veikloje – šis epizodas, tikiu, kad paraginsi tai jau pradėti daryti.
Ir labai lauksiu atliepimų, ką jau pavyko padaryti su DI Jūsų praktikoje.
Naudingos nuorodos:
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Koučingo stilius vadovams: https://coaching.lt/koucingo-stilius-vadovams/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
—
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Povilo soc tinklai:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
TikTok: https://www.tiktok.com/@petrauskascoach
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/povilasp/
Facebook: https://www.facebook.com/coach.povilas
Instagram: https://www.instagram.com/petrauskas/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis