
Ar kada nors teko išgirsti šį klausimą: „Ar tu mane supranti?“
Iš kliento. Iš kolegos. Iš artimo žmogaus.
Už šio klausimo slypi kur kas daugiau nei žodžiai.
Šiame epizode kalbama apie tai, ką reiškia būti išgirstam ir kaip atsakyti, kai kitas žmogus ieško užtikrinimo.
Kaip parodyti supratimą, bet išlaikyti reikalingas ribas?
Kaip palaikyti, bet neperimti atsakomybės ar emocinės naštos?
Ši tema svarbi ir koučingo specialistams, ir visiems, kas dirba su žmonėmis, palaiko, veda pokalbius ar tiesiog nori kurti gilesnį ryšį.
Šiame epizode:
– Kokios ICF koučingo kompetencijos padeda šiose situacijose
– Kaip reaguoti vietoj greito atliepimo „taip, suprantu“
– Dažnos klaidos ir kaip jų išvengti
– Vertė ne tik koučeriams, bet ir vadovams, mokytojams, HR specialistams
Jei kirba noras giliau suprasti šias temas – kviečiameį Koučingo konferenciją 2025 m. gegužės 24 d.
Renginys skirtas visiems, kuriems rūpi augimas, santykiai, ryšys ir pagarbus buvimas su kitu žmogumi.
Daugiau informacijos ir registracija – https://coaching.lt/konferencija.
Naudingos nuorodos:
Būsima koučingo konferencija (Summit’as) – https://coaching.lt/konferencija
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
—
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis