
Kiek realu (ir už kiek pinigų), kad dirbtinis intelektas (DI) gali būti geru koučingo specialistu? Gal jis tik sistemiškai imituoja klausymą, nors gali visai gerai padėti mums augti.
Šiame epizode tyrinėjau, kaip DI keičia koučingo pasaulį: nuo automatizuotų refleksijų iki virtualių specialistų, veikiančių be pertraukų – 24/7.
Rėmiausi keletu iš naujai išgirstų/pristatytų mokslinių tyrimų, ICF gairėmis ir realiais savo pavyzdžiais, kad aptarčiau:
– Kaip žmonės jau naudoja DI koučingo kontekste;
– Ką gali ir ko (dar) nesugeba DI koučingo specialistas;
– Kokias galimybes ir rizikas tai kuria tiek koučingo specialistams, tiek ir jų klientams;
– Kaip koučingo mokyklos gali (ar turėtų) reaguoti į šį pokytį.
Jei domitės koučingo ateitimi, technologijomis ar svarstot, kuo esat (ne)nepakeičiami, tai kviečiu tai atrasti šiame epizode,
Dar plačiau ne tik apie DI koučingo profesijoje, bet ir apie Augimą ten, kur kiti mato ribas kalbėsimės koučingo konferencijoje gegužės mėnesį.
Renginys skirtas visiems, kam norisi šiandien kurie nori geriau pažinti save ateities pasaulyje.
Daugiau informacijos ir registracija – https://coaching.lt/konferencija.
Naudingos nuorodos:
Būsima koučingo konferencija – https://coaching.lt/konferencija
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis