
Šiame epizode tyrinėju dvi ICF koučingo kompetencijas – CC2 („Įkūnija koučingo mąstyseną“) ir CC8 („Skatina kliento augimą“).
Nors dažniausiai koučingo sesijose dėmesys telkiamas į kliento mokymąsi ir įžvalgas, šį kartą kviečiu žvilgsnį nukreipti ir į save, t.y koučingo specialistą.
Juk ten tiek daug mokymosi, jei tinkamai reflektuojama.
Čia rasitie:
- Kaip koučingo specialistai auga kiekvienos sesijos metu (net jeigu to nepastebi)?
- Kaip specialisto mąstysena ir pasaulėžiūra (ang. mindset) turi įtakos kliento pokyčiams?
- Kaip atpažinti bei sustiprinti kliento mokymosi momentus?
- Refleksinius klausimus, kurie padeda augti tiek koučingo specialistui, tiek klientui.
Tikiu, kad pavyko visai geras epizodas apie gyvą, abipusį mokymąsi. Toks jis būna ne teorijoje, o tikrame koučingo patyrime.
Čia vertės ras tie, kurie gilinasi į ICF kompetencijas, ruošiasi akreditacijai ar tiesiog nori gilinti savo meistriškumą kaip koučingo specialistai.
DAR VIS YRA LAIKO PRIMINTI: koučingo konferencija gegužės 24-ąją.
Nuoroda https://coaching.lt/konferencija
Naudingos nuorodos:
Būsima koučingo konferencija – https://coaching.lt/konferencija
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis