
Kartais net ir geriausiai suplanuotas kelias iškrečia staigmeną ir pasikeičia. Klientas sugrįžta į sesiją (ar kolega į kitą darbų aptarimą), bet suplanuotas veiksmas – neįvykdytas. Kodėl? Šiame epizode vaikštinėjau ir įgarsinau mintis, ką daryti, kai „idealus planas“ nesuveikia?
Pasitelkiau patirtį ir sudėjau į refleksiją, kaip koučingo požiūris padeda tame augti.
Epizode aptariama:
- Kodėl planai dažnai nesigauna ir ką tai atskleidžia apie klientą (kitą žmogų)
- Kaip reaguoti, kai vietoj progreso – ta pati situacija, kurioje ir buvom,
- Kokius klausimus verta užduoti tyrinėjant kliūtis,
- Kaip tai taikyti koučingo praktikoje, vadovavime ar šeimoje.
Remiuosi ICF 8-ąja kompetencija, kuri skatina kliento augimą bei kviečia tyrinėti kliūtis, išteklius ir palaikymo formas. Tai trumpas ir, tikiu, naudingas epizodas tiek koučingo besimokantiems, tiek taikantiems jį savo kasdienybėje.
p.s. Įrašyta ne studijoje, tad kartais girdėsite lengvą gamtos alsavimą. Lai jis lydi Jūsų refleksijas 😉
Naudingos nuorodos:
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis