
Dažnas koučingo specialistas susiduria su šia problema… ir ją palieka viską taip ir nesutvarkęs. Nors pasirodo, kad tvarkyti reikėjo labai mažai.
Ar kada nors pastebėjai, kad daliniesi turiniu, kuris įkvepia Tave, bet Tavo auditorija į jį reaguoja šaltokai?
Šiame epizode kalbu apie vieną iš dažniausių koučingo specialistų klaidų – bandymą pritraukti klientus tuo, kas patinka mums patiems, užmirštant, kas iš tiesų svarbu jiems.
Dalinuosi paprastu būdu, kaip sužinoti, kokiu turiniu Tavo auditorija norėtų, kad dalintumeisi. Ir, taip, čia bus ne tik klausimas, kurį gali užduoti savo pažįstamiems jau šiandien, kad gautum aiškų atsakymą, kokioje srityje jie mato tavo didžiausią vertę, bet ir kvietimas padaryti būtent taip, kad visai greitai pamatytum ir pokytį savo rezultatuose.
Jei nori, kad Tavo turinys taptų magnetu tiems, kam gali būti labiausiai naudinga(s) – šis epizodas kaip tik Tau.
Naudingos nuorodos:
Norite tapti koučingo specialistu(-e)? – https://www.coaching.lt/mokykla/
Kursas koučingo veiklą vystantiems – https://coaching.lt/naujas-klientas/
Koučingu besidomintiems naudinga literatūra >>>
Komandinio koučingo procesas gali pakeisti organizaciją iš vidaus!
Jei domintų apie tai sužinoti plačiau – užsukite į https://www.coaching.lt/komandu-koucingas
Jei turite klausimų, idėjų, pasiūlymų ateities temoms – parašykite mums į podcast@coaching.lt
Daugiau informacijos iš Povilo:
Substack: https://petrauskas.substack.com/
Registruotis Povilo naujienlaiškiui: https://www.petrauskas.pro/naujienlaiskis