Šį kartą kalbamės apie tą norimą pasiekti „aukso viduriuką” koučingo proceso metu ir podcasto įraše, kuriame yra viena tema ir trys svečiai nagrinėjam, kaip rasti tą balansą.
Savo patirtimi tiek būnant koučingo specialisto, tiek kliento rolėse dalinasi Brigita, Miroslavas ir Raimonda.
Coaching.lt genties nariai, kurių patirtys koučingo veikloj yra autentiškos ir dėl to iš jų gali sau vertės rasti tie, kas vystant koučingo veiklą nori išbandyti tam tikrus pokyčius bei tie, kas planuoja rinktis koučingo specialistą.
Tad reikia reguliarumo ar geriau pagal situaciją?
Geriau vienas ir tas pats koučingo specialistas ar geriau keli skirtingi, su atitinkamom kvalifikacijomis?
Dažniau akcentuojama koučingo praktika yra reguliarus bendravimas su savo koučingu specialistu, nes tai leidžia klientui nuosekliai sekti savo tikslus ir pažangą, o koučingas tampa daugiau nei tik reaktyvi pagalba sunkumų atveju.
Tačiau, tai priklauso nuo kliento poreikių ir galimybių. Kai kuriais atvejais, kaip situacijos sprendimo ar pokyčių laikotarpiu, galbūt bus efektyviau kreiptis tik tada, kai jaučiama tam tikra problemų ar iššūkių. Kviečiam ne tik pasiklausyt, bet ir padiskutuot.
Kokia Jūsų patirtis? Kokie variantai geriausiai pasitvirtino.
Epizode kartu diskutuoja:
Brigita Taralė: https://coaching.lt/apie-mus/brigita-tarale/
Miroslavas Monkevičius, ACC – https://coaching.lt/apie-mus/miroslavas-monkevicius/
Raimonda Kostiuškevičiūtė: https://coaching.lt/apie-mus/raimonda-kostiuskeviciute/
—
Padėkit mums augti – prenumeruokit podcast’ą apie koučingą ir pasidalinkit juo su savo soc tinklu.
Jūsų pasiūlymų lauksim čia: podcast@coaching.lt
Visi Coaching.lt genties projektai yra čia: https://coaching.lt
Prenumeruokite Coaching.lt Naujienlaiškį: https://coaching.lt/naujienlaiskis/
Bendraukime ir soc tinkluose: https://www.facebook.com/coaching.is.more