ROI arba “Return of Investment” terminas artimesnis finansiniam pasauliui, tačiau puikiai pritaikomas ir koučinge. Ypač kalbant apie grąžos pamatavimą, arba kitaip – iš ko būtent aišku, kad labiau apsimoka ar apsimokėjo koučingo paslaugas turėti nei neturėti.
Genties nariai Aida, Miro ir Povilas kalbasi apie tikėtiną ir papildomo poveikio investicinę grąžą, kurią gauname iš koučingo santykių. Kaip ji suprantama organizacijose, kaip matuojama versle ir kaip atsiliepia asmeniniame gyvenime.
Kartais komanda, kuri nori pagerinti pardavimus, pradeda visai ne nuo pardavimų įgūdžių stiprinimo. Koučingas jai padeda identifikuoti, kurioje vietoje ji turi sustiprėti, kad pasiektų ir sumuštų norimus rodiklius. Ir tam reikia pradėti nuo tarpusavio santykių kūrimo bei drąsos auginimo.
Šiame epizode išgirsite pavyzdžius, kuriuos sunku įvardinti kontrakte (susitarimas pradedant bendradarbiauti) kaip tikėtiną grąžą. Dažnai tik eigoje sužinome, ko iš tikrųjų buvo ieškota, ir koks tas didesnis paveikslas, kurį mėginame apimti savo žvilgsniu.
Aida Akstinienė, ACC –https://linkedin.com/in/aida-akstiniene
Miroslavas Monkevičius, ACC – https://linkedin.com/in/mmonkevicius/
Povilas Petrauskas, MCC – https://www.linkedin.com/in/povilasp/
___
Padėkite mums augti – prenumeruokite podcast’ą apie koučingą ir pasidalinkite juo su savo soc tinklu.
Jūsų pasiūlymų lauksim čia: podcast@coaching.lt
Visi Coaching.lt genties projektai yra čia: https://coaching.lt
Prenumeruokite Coaching.lt Naujienlaiškį: https://coaching.lt/naujienlaiskis/
Bendraukime ir soc tinkluose: https://www.facebook.com/coaching.is.more