Tęsiam pažado temą: #27 podcaste kalbėjomės apie verslo savininko pažadą Klientui, o šįkart kalbamės apie koučingo specialisto pažadą Klientui.
Kada ir kokį pažadą savo Klientams gali duoti koučingo specialistas? Ką reiškia, kai siūlomi “garantuoti rezultatai” ir kokios sąlygos tam yra būtinos? Kuo skiriasi pažadas ir įsipareigojimas?
Šiame epizode Aida, Antanas ir Miroslavas dalinasi savo patirtimi, už ką koučingo santykyje yra atsakingas pats Klientas, o už ką – koučingo specialistas bei tai, kokius įsipareigojimus jis gali ir turi prisiimti. Vienas iš koučingo specialisto įsipareigojimų sau ir profesijai, einant profesiniu keliu, – tai įsipareigojimas nuolat tobulėti. Tik nuolat augdamas ir tobulėdamas koučingo specialistas gali padėti savo Klientui augti.
Coaching.LT genties nariai taip pat aptaria, pagal kokius požymius Klientai gali pasirinkti sau tinkamą koučingo specialistą net negirdėję jokio pažado ar įsipareigojimo, bei kaip su tuo yra susijusios koučingo nišos.
Šis podcasto epizodas yra naudingas ne tik koučingo specialistams bei esamiems ar būsimiems jų Klientams, bet ir kiekvienam asmeniui, kuris savo profesinėje veikloje duoda pažadus savo Klientams.
Epizode kartu diskutuoja:
Aida Akstinienė, ACC – https://coaching.lt/apie-mus/aida-akstiniene/
Antanas Jurevičius, ACC – https://coaching.lt/apie-mus/antanas-jurevicius/
Miroslavas Monkevičius, ACC – https://coaching.lt/apie-mus/miroslavas-monkevicius/
—
Padėkit mums augti – prenumeruokit podcast’ą apie koučingą ir pasidalinkit juo su savo soc tinklu.
Jūsų pasiūlymų lauksim čia: podcast@coaching.lt
Visi Coaching.lt genties projektai yra čia: https://coaching.lt
Prenumeruokite Coaching.lt Naujienlaiškį: https://coaching.lt/naujienlaiskis/
Bendraukime ir soc tinkluose: https://www.facebook.com/coaching.is.more